Snake game

Intrebari despre Actionscript 2.0

Snake game

Mesajde blastoise » Sâm Mar 27, 2010 5:23 pm

Salut! Am nevoie pt un proiect sa fac un joc care se aseamana cu vechiul snake,doar ca se va controla doar dupa miscarea mouseului. Aveti sugestii de cod despre cum as putea face ca bilele atinse sa se repozitioneze in spatele sarpelui si in acelasi timp sa se miste dupa el? Astept,daca se poate,raspunsuri pertinente :) Merci!
blastoise
 
Mesaje: 3
Membru din: Sâm Mar 27, 2010 5:15 pm

Re: Snake game

Mesajde c.horias3 » Sâm Mar 27, 2010 6:49 pm

De cat timp lucrezi in domeniu AS-ului ?
http://blog.flashdesign-store.com

If you Want to fly like a butterfly don't worry like a coconut
Avatar utilizator
c.horias3
Moderator
 
Mesaje: 616
Membru din: Vin Sep 12, 2008 3:39 pm
Localitate: Brasov|Romania

Re: Snake game

Mesajde Barna Biro » Sâm Mar 27, 2010 7:33 pm

Vezi aici: http://www.strille.net/tutorials/snake/index.php
Evident, nu este 100% ceea ce vrei, dar e un punct de pornire.
Imagine
Avatar utilizator
Barna Biro
Administrator
 
Mesaje: 2037
Membru din: Vin Iul 25, 2008 1:06 am
Localitate: Lucerne, Switzerland

Re: Snake game

Mesajde blastoise » Dum Mar 28, 2010 4:59 pm

Am vazut tutorialul acela,dar nu ma ajuta prea mult pentru ca foloseste o matrice in care se deplaseaza snakeul,iar eu vreau sa-l pot deplasa liber si sa-i adaug mai multe tipuri de "bodyparts". Lucrez de cateva luni in As2 si de curand am inceput cu As3.

Pentru joc folosesc un vector care sa retina bucatile sarpelui,primul element din vector este capul care se deplaseaza si se roteste dupa mouse. La intalnirea unei alte bucati,aceasta se pozitioneaza pe pozitia ultimei bucati(respectiv capul,la inceputul jocului) ,insa nu se deplaseaza dupa el si nu inteleg de ce,astfel toate bucatile luate de cap se pozitioneaza una peste alta..

-pentru deplasarea capului folosesc o functie care il roteste si il apropie de cursor;
-pentru deplasarea corpului folosesc aceeasi functie,dar in care intra doi parametrii: bucata curenta si bucata pe care o va urmari si dupa care se va roti cea curenta; apelez aceasta functie intr-un for care parcurge vectorul cu bucati de la sfarsit la inceput si ia elementele [i] cu [i-1].

Ma zbat cam de 1-2 zile cu problema asta,dar nu-i dau de capat. Multumesc pentru raspunsurile de pana acum! :)
blastoise
 
Mesaje: 3
Membru din: Sâm Mar 27, 2010 5:15 pm

Re: Snake game

Mesajde blastoise » Dum Mar 28, 2010 5:15 pm

Nevermind,am gasit greseala,ar fi trebuit sa mai iau pauze ca sa-mi lipezesc mintea. Forul de care v-am povestit ca il parcurg de la sfarsit la inceput l-am scris : for(i=snakeparts.length;i<0;i--) in loc cu "i>0" :roll: Multumesc inca o data pentru raspunsuri! Cheers! :D
blastoise
 
Mesaje: 3
Membru din: Sâm Mar 27, 2010 5:15 pm


Înapoi la ActionScript 2.0

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

cron