Bine v-am gasit!

Aici poti sa ne spui cine esti, de unde esti si cu ce te ocupi

Bine v-am gasit!

Mesajde Robertbv » Mar Sep 23, 2008 8:27 pm

Salut,

Numele meu este Robert Moise si sunt din Brasov. Am 36 de ani si am descoperit Flash-ul numai de vreo 2 luni. Asa ca sunt foarte incepator. Inca m-a mai zbat sa fac un buton sa functioneze si chestii de astea.
Tot ce am invatat pana acum este de pe internet. Am cautat carti in librarii dar ce am gasit mi s-au parut slabute.Am descarcat de pe Torrentz niste manuale de la Linda care sunt foarte bune. Am googalit de mi-au sarit capacele dupa fel de fel de topic-uri care sa m-a ajute sa rezolv cate o problema.
Acum cateva zile m-am inscris pe forumul de discutii de la actionscript.org. Asa am avut ocazia sa il intalnesc pe Fx.Barrett care m-a redirectionat catre acest forum. N u stiam de el! Vreau sa ii multumesc pe aceasta cale pentru ajutorul oferit cat si pentru faptul ca m-a redirectionat aici.
Sper sa avem cat mai multi membrii si sa ne ajutam cat mai mult. Eu am sa depun tot efortul la sustinerea acestui forum pentru ca stiu ce inseamna sa stai zile si nopti intregi si sa sapi pentru o chestie care se rezolva in 5 minute.

Cu respect pentru toti membrii,
Robert Moise
Robertbv

Re: Bine v-am gasit!

Mesajde c.horias3 » Mar Sep 23, 2008 8:44 pm

Salut...Eu sunt Horia si sunt tot din Brasov(suntem concetateni).....eu am descoperit flashul mai de mult un pic si acuma sunt la al 4 site pe care il realizez in flash....si am 16 ani.......am observat ca nu prea ai gasit material pentru studiu...daca vrei iti pot da eu o carte care sigur iti va fi foarte folositoare...Si bineinteles Bine Te-am Gasit
http://blog.flashdesign-store.com

If you Want to fly like a butterfly don't worry like a coconut
c.horias3
Moderator

Mesajde alexxcz » Mar Sep 23, 2008 9:37 pm

Bine ai venit! Daca te intereseaza carti despre flash gasesti un topic special pt asta viewtopic.php?f=10&t=25 ! :)