Pareri si nu numai

Ai un website la care vrei o critica sau un sfat pentru al imbunatatii posteaza aici

Pareri si nu numai

Mesajde EAndrei » Lun Apr 09, 2012 12:30 pm

Aici sunt cele doua jocuri facute de mine : http://bobcat-games.net/andrei/Flash%20Games/2011/
Grafica la ele, este de pe nea Google. La cel cu masini, e umpic mai greu de gasit sprite-uri care sa se potriveasca.

Pe langa acestea doua, am mai facut si un game-engine pentru jocuri cu masini (side-scroll), bazat pe Box2D. Cei dintre voi care sunteti familiarizati cu Box2D, stiti ca simplifica acea fizica gretoasa :lol: . El este folosit pentru tot felul de jocuri, de la cele cu masini, la platformere , la casual-games ce nu prea pot fi incadrate intr-un anume gen, decat cel casual (vezi Nitrome, ei fac chestii foarte interesante). Doresc sa-l fac open-source , dupa ce-l mai finisez putin. Astept pareri :).

O zi de 10,
EAndrei
EAndrei
 
Mesaje: 10
Membru din: Lun Apr 09, 2012 12:22 pm

Re: Pareri si nu numai

Mesajde Barna Biro » Mar Apr 10, 2012 10:15 am

In primul rand: Salut si bine ai venit!

Now, down to business:

Arlawen:
1) Interfata nu mi se pare tare intuitiva... La prima vedere nu am fost 100% sigur ca este vorba de un Tower Defense, mai ales ca tot dadeam click pe "posibilele turnuri" si nu se intampla nimica... asta pana cand am miscat mouse-ul din aria de meniu / cumparare si am observat ca e un omulet lipit de cursor si cica il pot plasa undeva
2) Daca omul cumpara de mai multe ori un turn ( da de mai multe ori click pe icon ) desi banii se scad, pe urma nu ma lasa sa pozitionez turnul niciunde ( chiar daca m-ar lasa, presimt ca nu ai contorizat tu click-urile si tot nu eram lasat sa plasez atatea turnuri cate am cumparat - dar poate ma insel )
3) Turnurile par sa isi dea upgrade automat... problema e ca habar n-are omul care turn ce face fara sa se puna si sa cumpere o runda turnuri la nimerelea ( SOME DESCRIPTIONS PLEASE?! :) ). Ar fi interesant de stiu cat damage face turnul upgradat si pe baza de ce criterii isi face upgrade... Nasol ca nu-l poti pozitia pe urma ci trebuie neaparat sa il vinzi.
4) Nu prea stiu daca monstrii care vin val dupa val isi schimba atributele cum progreseaza jocul ( presupun ca "da", dar nu am prea observat nici o schimbare... devin monstrii mai rezistenti dupa fiecare val sau nu? )
5) E cam "freaky" faptul ca poti sa stack-ui turnurile ( sa le plasezi mereu pe aceleasi coordonate ) - e nasol ca, chiar daca stack-ui 10 turnuri, toate o sa traga in aceeasi unitate total aiurea ( poate tu consideri treaba asta ca fiind "o strategie de pozitionare" sau something, dar to me personally it just looks bad / behaves weirdly )
6) Atunci cand un monstru este omorat si dispare, anumite proiectile ba se misca sacadat, ba stau pe loc ( nu arata deloc smooth treaba... in loc sa astepti sa calculezi un target nou pentru proiectil, mai bine il lasi sa isi continue drumul si sa iasa din screen daca nu se loveste de niciun monstru pe vreun alt "lane" )
7) Mai multe descrieri... Nu ar strica sa specifici clar ca "Selling a tower returns 50% of it's original cost" ( nu am incercat sa vad ce se intampla in cazul in care vand un turn upgradat... primesc mai multi bani sau tot jumate din pretul original? ).
8) Highlight-uirea arieri de atac uneori merge aiurea si se cam blocheaza pe starea de OVER...

Cam astea ar fi observatiile in mare ( si micile sugestii ) dupa vreo 1-2 min de playing around :) Probabil mai sunt si alte bug-uri... In opinia mea ar exista foarte multe lucruri de improve-uit, dar acuma totul depinde de tine...

CarGameOne:
Nu prea merge... Tot ce vad si e "functional" e the following:

s1.PNG

s2.PNG

Daca aceste jocuri erau lansate in "1800 toamna" atunci probabil ar fi ajuns un mega-hit... dar din pacate, sunt destul de departe de standardele din ziua de azi ( nu ma refer la partea grafica deoarece am inteles ca ai folosit ce ai gasit pe Google - ma refer in primul rand la "User Experience" si felul in care e construita interfata in general ). Daca totul e facut in ideea de "experiment" / "playing around with Flash" atunci no comment.

Cam asta ar fi "pe scurt" :)
Imagine
Avatar utilizator
Barna Biro
Administrator
 
Mesaje: 2037
Membru din: Vin Iul 25, 2008 1:06 am
Localitate: Lucerne, Switzerland

Re: Pareri si nu numai

Mesajde EAndrei » Mar Apr 10, 2012 11:27 am

Sunt facute ca si experiment, insa vreau sa aduc imbunatatiri , ca stiu ca mai e de lucrat la ele, si am dorit o critica mai amanuntita. Mersi . Sunt , sa zic asa, inca incepator in astfel de lucruri, dar vreau sa ma perfectionez ca-mi plac. Sunt primele mele proiecte, dar mai urmeaza :D
EAndrei
 
Mesaje: 10
Membru din: Lun Apr 09, 2012 12:22 pm

Re: Pareri si nu numai

Mesajde Barna Biro » Mar Apr 10, 2012 11:48 am

EAndrei scrie:Sunt facute ca si experiment, insa vreau sa aduc imbunatatiri , ca stiu ca mai e de lucrat la ele, si am dorit o critica mai amanuntita. Mersi . Sunt , sa zic asa, inca incepator in astfel de lucruri, dar vreau sa ma perfectionez ca-mi plac. Sunt primele mele proiecte, dar mai urmeaza :D

Atata timp cat te tii de treaba cu siguranta si lucrurile vor deveni din ce in ce mai Ok :) Nu stiu ce versiune de ActionScript ai folosit pentru aceste proiecte, dar in cazul in care nu ai folosit ActionScript 3.0 atunci te sfatuiesc sa uiti de orice altceva si sa te pui sa inveti ActionScript 3.0 ( mai ales sa incepi sa inveti si sa folosesti principii OOP ).

Gasesti o lista cu carti atat pe topicuri de baza de ActionScript 3.0 cat si pe game development in Flash aici: viewtopic.php?f=10&t=25 ( tot in acel thread ai un link catre un site de unde poti descarca mai toate cartile amintite - si nu numai - in format electronic "pe gratis" )
Imagine
Avatar utilizator
Barna Biro
Administrator
 
Mesaje: 2037
Membru din: Vin Iul 25, 2008 1:06 am
Localitate: Lucerne, Switzerland

Re: Pareri si nu numai

Mesajde EAndrei » Mar Apr 10, 2012 3:25 pm

Cu 3.0 am inceput si doar acela l-am folosit. Sunt student la informatica in anul doi si, am tangenta cu OOP-ul de cateva luni bune. Am incercat sa ma uit peste 2.0 sa vad cum e, am turbat mintal :lol: . Sa n-aud de asa ceva. Imi plac clasele si design pattern-urile si toate conceptele ce vin odata cu OOP-ul, faza de design, tot. Primul joc ce l-am facut, l-am facut din cartea The Essential Guide to Flash Games: Building Interactive Entertainment with ActionScript, acel Pixel Shooter, tot codul intr-o clasa :lol: . Eu am un obicei de a uita sa explic oamenilor, de-aia nu pun Descriptions and stuff, trebuie sa-mi tot aduc aminte :D
EAndrei
 
Mesaje: 10
Membru din: Lun Apr 09, 2012 12:22 pm


Înapoi la Doresc o critica

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron