racing papervision

Ai un website la care vrei o critica sau un sfat pentru al imbunatatii posteaza aici

racing papervision

Mesajde ciorty » Dum Oct 10, 2010 8:39 pm

....daca tot exista acesta rubrica ("vreau o critica"), este si pacat sa nu o folosim.
Doar ca , personal, constat ca este MULT MAI EFICIENT, sa prezint o lucrare aici , INAINTE DE A FI TERMINATA.....
Asa incat, in aceeasi tema....vin cu un alt proiect de papervision, de data asta cu ceva inainte de a-l incheia.

Este facut pe aceeasi "platforma" creata de mine si la alte lucrari si este vorba de o cursa cu o masina virtuala.
De la inceput : Ii lipseste physx -ul !! Adica , deocamdata nu am introdus INTERACTIUNEA. Utilizatorul trece "prin obiecte". Este o etapa foarte grea si inainte de a trece la ea, inainte de a introduce in "APE" fiecare obiect in parte numai si numai din coordonate, as dori niscaiva opinii....

http://mirceadesign.com/exp1/

A...si altceva, am constatat si la alte lucari in papervision. Unii spun ca e o chestie de arhitectura noua a directX-ului dar ma indoiesc serios de acest lucru.. (nu o spu eu , o spun toate benchmark -urile de pe net): Proiectele mai "stufoase" ruleaza mult ( ENORM !!!) mai bine in XP decat in windows-urile noi...si ca resurse si ca liniaritate a imaginii....

Pe de alta parte Biro are dreptate:
Actualmente un proiect trebuie testat in diferite: browsere, rezolutii, CPU-uri, memorii, largimi de banda, sisteme de operare......si mai nou atat pe desktop cat si pe notebook....pentru a fi siguri de accesibilitatea totala a acestuia.
ciorty
 
Mesaje: 166
Membru din: Dum Aug 24, 2008 2:29 pm

Re: racing papervision

Mesajde Barna Biro » Dum Oct 10, 2010 10:28 pm

Can't say much... Urasc faptul ca masina accelereaza EEEEEXXTTREEEEEMMM de incet! Pe langa asta, urasc faptul ca te-ai folosit de Mouse pentru a determina directia in care vireaza masina... Nu stiu cate jocuri cu masini ai vazut / jucat care sa functioneze pe acest principiu, dar iti pot spune cu destul de mare siguranta, ca: "Oricate jocuri cu masini ar exista care se folosesc de Mouse pentru a vira masina, SIGUR au fost / sunt un esec IMENS!"

Serios... treci inapoi pe "cai mai normale" si foloseste-te si tu, ca si tot omul, de sagetile LEFT sau RIGHT cand vrei ca masina sa vireze in stanga sau dreapta! Pe langa asta... toata treaba se misca destul de sacadat ( dar acest lucru poate se datoreaza si vitezei cu care se deplasa masina... chiar nu am avut nervi sa tin UP arrow-ul apasat pana cand sa ajunga masina la o viteza "acceptabila" ) si texturile sunt destul de ugly... nu ar strica mai multa munca pe partea de design.
Imagine
Avatar utilizator
Barna Biro
Administrator
 
Mesaje: 2037
Membru din: Vin Iul 25, 2008 1:06 am
Localitate: Lucerne, Switzerland

Re: racing papervision

Mesajde ciorty » Dum Oct 10, 2010 11:31 pm

...te superi daca imi dai si mie niste link-uri cu racing in Papervision sau altceva in 3D Flash?....Ma rog..nu trebuie sa cauti cine stie ce , dar sa fie ceva "click and play" ...
Poate ca m-as inspira si eu din cele cu sageti.....poate ca nu am vazut eu prea multe , si am eu ambitia nebuna de a face ce nu au facut altii...
Dar sa fie chiar papervision ( sau away, say alternativa, sau...orice in flash/flex), si nu directX, shockwave, sau java......
ciorty
 
Mesaje: 166
Membru din: Dum Aug 24, 2008 2:29 pm

Re: racing papervision

Mesajde Barna Biro » Dum Oct 10, 2010 11:50 pm

http://storage.elektroncek.eu/oskar/airship/pv009.html
http://www.everyday3d.com/flash/mustang/
http://www.betapilot.dk/_games/yellowcar/

Probabil se gasesc si alte exemple...

Inteleg folosirea Mouse-ului pentru Shootere de exemplu, dar pentru masini?
Tu stii ce faci acolo, dar eu nu as putea sa joc un joc cu masini care sa foloseasca Mouse pentru viraje...
Imagine
Avatar utilizator
Barna Biro
Administrator
 
Mesaje: 2037
Membru din: Vin Iul 25, 2008 1:06 am
Localitate: Lucerne, Switzerland


Înapoi la Doresc o critica

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

cron