fps papervision

Ai un website la care vrei o critica sau un sfat pentru al imbunatatii posteaza aici

fps papervision

Mesajde ciorty » Mar Oct 05, 2010 10:46 am

Nu am mai intrat de ceva vreme pe forum pentru ca m-am ocupat de o gramada de alte lucruri si mai putin de AS3. Bun regasit tuturor.
De curand am reluat Papervisionul si tocmai am incheiat un template de joculet. E o tentativa de FPS, pe care , daca probabil as avea ceva mai mult timp l-as face probabil mult mai dinamic si mai realist.
Mi-ar folosi cateva pareri .
Multumesc.

http://mirceadesign.com/exp/

...pana una alta astept si eu conferinta tehnicienilor de la adobe de pe 26 octombrie privitoare la includerea unui motor 3D serios si puternic in noile generatii de flash playere care sa rivalizeze cu mult trambitata folosire a webGl - ului din html5....poate atunci un astfel de joc va fi mai usor de facut, fara a fi tot timpul nevoit sa optimizezi , sa simplifici, sa limitezi totul....
ciorty
 
Mesaje: 166
Membru din: Dum Aug 24, 2008 2:29 pm

Re: fps papervision

Mesajde Barna Biro » Mar Oct 05, 2010 5:25 pm

Bine ai revenit!

Ma, ce sa spun... se vede ca ai depus totusi un efort cand ai facut aplicatia, dar cum spuneai si tu, lucrurile pot fi inbunatatite. Ce ma deranjeaza pe mine cel mai mult e felul in care ma deplasez... sa point-ui cu mouse-ul intr-o directie si sa tin sageata in fata apasata, e foarte, foarte incomod... pe un laptop ( folosind touchpad-ul ), e si mai naspa si mi se pare ca se misca lucrurile cam lent... nu ar strica daca ar exista si o optiune "Run" si daca inamicii would shoot back ( + no one shot kill - exceptie daca e head shot ). ;)

In afara de asta, e un experiment interesant, deci: Keep it up and comming! 8-)
Imagine
Avatar utilizator
Barna Biro
Administrator
 
Mesaje: 2037
Membru din: Vin Iul 25, 2008 1:06 am
Localitate: Lucerne, Switzerland

Re: fps papervision

Mesajde ciorty » Mar Oct 05, 2010 7:03 pm

..ei..asa este...De fapt pe intreaga suprafata a fiecarui inamic as fi pus zone cu listener-uri diferite, care ar fi avut (care ar putea avea) goto frame-uri diferite daca il loveam in mana..sau in corp ...o animatie de indoire a corpului...daca il loveam in picior ..una de dezechilibrare.....dar munca este absolut sisifica. Si nu atat in script cat mai ales in max , in obtinearea cadrelor cu toate aceste animatii in parte. De asemenea as fi pus si un comportament de cautare la personaje, poate chiar unul de pathfinder, si cateva conditionari:..daca te apropii sub o numita distanta , daca intrii intr-un anumit perimetru, daca intrii in raza lui de actiune...etc, in fine. E de munca luni de zile la o jucarie de genul acesta, si nu doar pentru un singur om , ci pentru cel putin 3, 4 insi.
Pe mine ce m-a deranjat cel mai mult la crearea proiectului a fost din start gestionarea mouse-ului si pointerului si putinele solutii pe tema asta. Poate voi deschide un topic pe tema asta, cu intrebari clare si cu exemple de utilizare in alte limbaje si pe alte platforme.
ciorty
 
Mesaje: 166
Membru din: Dum Aug 24, 2008 2:29 pm


Înapoi la Doresc o critica

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron