Pagina 1 din 1

Molehill si Away3D 4.0

MesajScris: Lun Feb 28, 2011 5:36 pm
de george.profenza
Salutari,

am trantit un articol pe blog:
http://bit.ly/eAzub3
si am scris ceva mai detaliat pe wiki:
http://bit.ly/gKebfm
despre cum puteti compila exempelele Away3D 4.0 pentru Flash Player 11.

In articol am folosit FDT, dar procesul e similar pt. Flash Builder
si am inclus link-uri catre articole legate specific de Flash Builder si Flash CS5.

Sper sa fie de folos.

Toate cele bune,
George

Re: Molehill si Away3D 4.0

MesajScris: Lun Feb 28, 2011 6:16 pm
de Barna Biro
Foarte fain! Felicitari si mercy ca ai impartit si cu noi articolul!
Marcat ca si "Sticky"! 8-)

Re: Molehill si Away3D 4.0

MesajScris: Lun Feb 28, 2011 7:31 pm
de george.profenza
Multumesc de Sticky :)!

Banuiesc ca procedeul o sa fie din ce in ce mai simplu,
si o sa incerc sa tin la curent postul.

Sunt deschis sugestii care sa imbunutateasca continutul.

Re: Molehill si Away3D 4.0

MesajScris: Lun Feb 28, 2011 11:45 pm
de youniq
Mersi :) de-abia astept sa am un pic de timp liber ptr. some 3D flash stuff.

Re: Molehill si Away3D 4.0

MesajScris: Joi Mar 03, 2011 7:49 pm
de ciorty
bravo!
Iata ca a venit CU MULT MAI REPEDE DE CAT AU CARTIT trei sferturi din coderii as3....
Auzisem ca martie va fi luna lansarii...dar cand 9 de persoane din 10 iti spun ca gresesti si ca nu are cum sa apara "asa ceva"...mai devreme de lansarea oficiala a unui viitor adobe cs6 sau cs7...incepi sa te indoiesti de propriile-ti pareri sau resurse...
Sunt surprins de anunt , pentru ca personal chiar renuntasem sa ma mai interesez de acest subiect pentru cel putin 6 luni de acum inainte...

Re: Molehill si Away3D 4.0

MesajScris: Joi Mar 17, 2011 6:20 pm
de vamapaull
Amice ciorty,
Chiar nu inteleg despre ce vorbesti.

Re: Molehill si Away3D 4.0

MesajScris: Joi Mar 17, 2011 7:57 pm
de c.horias3
Daca am inteles bine, el anticipase ca Molehill, va aparea asa de devreme, dar alti spuneau ca va aparea mult mai tarziu. :?:

Re: Molehill si Away3D 4.0

MesajScris: Sâm Mar 19, 2011 9:35 pm
de ciorty
....ce mai conteaza? Ne auzim in aprilie. Mi-e mai greu sa incep sa caut iar de la zero aplicarea intersect ray-ului sau physx -ului sau texturing-ului , sau....etc, etc in away3d decat sa astept pur si simplu aparitia alternativei3d 8.0.0 anuntata in aprilie. Pana atunci ma mai joc si mai culeg niscaiva assets-uri sci-fi in 3dmax (pe care sper sa le "insufletesc" in molehill).... si poate rusii chiar nu mint , si pe la sfarsitul lunii viitoare dau si eu la iveala un experiment, un spacethrough , sau un shooter, sau ceva in flash cs5. Cu bine.
A...by the way, poate veniti si voi cu ceva acolo. Ar fi interesant sa fim mai multi care luam startul pe o chestie asa de noua si asa de tare.